Tisztelt Lakosság!
Isaszeg Város Önkormányzat Képviselő-testületének Szociális és Egészségügyi Bizottsága a helyi szociális rendeletben foglaltak szerint a súlyos fogyatékosság minősítésének és felülvizsgálatának, valamint a fogyatékossági támogatás folyósításának szabályairól szóló 141/2000. (VIII. 9.) kormányrendelet I. számú mellékletében meghatározott fogyatékossággal élő személyek részére - jövedelmi helyzet vizsgálata nélkül – kérelemre, egyszeri, azonos összegű karácsonyi támogatást állapít meg.
- A kérelemnyomtatvány a 2023. évben szeptember 15. napjától október 31. napjáig nyújtható be – személyesen hivatali időben, továbbá elektronikusan a bakajsza.anna@isaszeg.hu e-mail címen, valamint postai úton.
- A kérelemhez minden esetben csatolni kell a fogyatékosság tényét igazoló érvényes (orvosi, orvosszakértői) dokumentumot.
- A döntéshozatal – folyamatosan - november 30-ig történik meg, a költségvetésben meghatározott keretösszeg, illetve a kérelmezők számának figyelembevételével.
Kérelem nyomtatványok igénylése és személyes leadása:
Isaszegi Polgármesteri Hivatal
2117 – Isaszeg, Rákóczi u. 45.
Ügyfélszolgálati Iroda: tel: 06-28-583-100
Hétfő: 8.00 – 12.00 13.00 – 18.00
Keddtől - csütörtökig: 8.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 12.00
Szociális és Igazgatási Iroda: /8. sz. iroda/ tel: 06-28-583-104
Hétfő: 13.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 12.00
Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban információra lenne szüksége, a polgármesteri hivatal Ügyfélszolgálatának és a Szociális és Igazgatási Irodájának munkatársai, ügyfélfogadási időben telefonon vagy személyesen állnak rendelkezésre.
Polgármesteri Hivatal