Tisztelt Adózóink!
Az idei második féléves helyi adó befizetésére szolgáló csekkek március elején kiküldésre kerültek.
A végrehajtási eljárás, illetve a késedelmi pótlék felszámításának elkerülése érdekében kérjük, hogy a fizetési határidőt (2025. szeptember 15.) betartani szíveskedjenek!
Fizetési lehetőségek
Az adó befizetését többféle módon teljesíthetik:
1. Az év elején megküldött csekken
2025. február-március hónapban megküldött értesítővel egyidejűleg két csekket is postázott az adóhatóság a márciusban és a szeptemberben esedékes adó befizetéséhez. Aki nem találja a szeptemberi befizetéshez szükséges csekket az Adóirodától kérheti a pótlását a lenti elérhetőségeken.
2. Elektronikus átutalással
Átutalás esetén kérjük, a közlemény rovatban minden esetben tüntessék fel az adózó nevét és az értesítőn szereplő Könyvelési azonosító számot, az adóazonosító számát - cégek, egyéni vállalkozók adószámát, hogy a befizetés azonosítása pontosan megtörténhessen.
Fontos: 2023.01.01. napjától az önkormányzat bankszámlaszámai megváltoztak. Kérjük, hogy az átutalás előtt ellenőrizzék a korábban elmentett számlaszámokat, és a következő számlákra utaljanak:
Számla megnevezés |
Bankszámlaszám |
---|---|
Építményadó |
50437227-15559878 |
Telekadó |
50437227-15559885 |
Magánszemély kommunális adó |
50437227-15559892 |
Idegenforgalmi adó |
50437227-15559902 |
Iparűzési adó |
50437227-15559919 |
Késedelmi pótlék |
50437227-15559995 |
Bírság |
50437227-15560005 |
Talajterhelési díj |
50437227-15559926 |
Eljárási illeték |
50437227-15559988 |
Idegen bevételek |
50437227-15559964 |
Mezőőri járulék (költségvetési számla) |
50437227-15559847 |
3. Elektronikus Fizetési Szolgáltatáson keresztül (online)
Az önkormányzati ASP rendszer országos fejlesztésének (ASP 2.0) köszönhetően az adózók számára már elérhető az online adó-, díj- és illetékfizetés lehetősége.
E szolgáltatás előnyei:
-
biztonságos online ügyintézés bankkártyával,
-
azonnali visszajelzés a befizetésről,
-
a fizetési kötelezettségek és korábbi befizetések lekérdezése,
-
elérhető számítógépről, tabletről és okostelefonról egyaránt.
Használatához az Elektronikus Fizetési Szolgáltatás segédlet nyújt részletes útmutatót, amely megtalálható Isaszeg város honlapján:
👉 Elektronikus fizetési tájékoztató
Fontos tudnivaló – tulajdonosváltozás bejelentése
Felhívjuk figyelmüket, hogy az ingatlanokban bekövetkező tulajdonosváltozásról az önkormányzat nem kap automatikusan értesítést a Földhivataltól. Az eladónak és a vevőnek egyaránt 15 napos bejelentési kötelezettsége van az Adóiroda felé.
Ügyfélfogadási rend
Ügyfélszolgálat
Tel: 28-583-100
-
Hétfő: 8.00 – 12.00, 13.00 – 18.00
-
Kedd: 8.00 – 12.00, 13.00 – 16.00
-
Szerda: 8.00 – 12.00, 13.00 – 16.00
-
Csütörtök: 8.00 – 12.00, 13.00 – 16.00
-
Péntek: 8.00 – 12.00
Adóiroda
-
Telefon:
28-583-108 Bogár Józsefné – Talajterhelési díj, Idegen bevételek, Mezőőri járulék -
28-583-109 Tóth Sándorné – Építményadó, Telekadó, Magánszemély kommunális adó
-
28-583-113 Kapitz Tibor – iparűzési adó, idegenforgalmi adó
E-mail: adoiroda@isaszeg.hu
-
Hétfő: 13.00 – 18.00
-
Szerda: 8.00 – 12.00, 13.00 – 16.00
-
Péntek: 8.00 – 12.00
Az E-önkormányzat Portálon (továbbiakban: OHP) keresztül lehetőséget biztosít az önkormányzati adóhatóság természetes személy és jogi személy ügyfelei számára – különös tekintettel arra, hogy az elektronikus ügyintézés a gazdálkodó szervezetek (ideértve az egyéni vállalkozókat is) számára már 2018. január 1.-jétől kötelező - az Adó szakrendszeri alkalmazáshoz kialakított, elektronikusan elérhető szolgáltatások igénybevétele.
Magánszemélyek esetében az elektronikus ügyintézés feltétele, hogy a magánszemély hivatalos elektronikus elérhetőséggel (Ügyfélkapuhoz és az e-személyi igazolványhoz ingyenesen járó biztonságos kézbesítési elektronikus tárhely) rendelkezzen, mivel az e-mailen keresztül megvalósított kommunikáció nem felel meg a hitelességi feltételeknek.
Az E-önkormányzati Portál elérhetősége: https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap
Magánszemélyek részére sok előnnyel jár az elektronikus ügyintézési lehetőség (pl. egyenleglekérdezés, ügykövetés). Ha Ön szeretné a jövőben hivatali ügyeit elektronikusan intézni, úgy ezt a Rendelkezési Nyilvántartásban (továbbiakban RNY) állíthatja be. Az RNY (https://rendelkezes.gov.hu/rny-public/) a természetes személyek és szervezetek elektronikus ügyintézésre vonatkozó rendelkezéseit tartja nyilván és azt az arra jogosult szervek felé megismerhetővé teszi. Az RNY ügyfelei azonosítási és kapcsolattartási módokkal, illetve egyéb elektronikus szolgáltatások igénybevételével kapcsolatos nyilatkozatokat tehetnek meg, mely rendelkezések teljes bizonyítóerővel bírnak. Az RNY-ben tett elektronikus ügyintézési rendelkezés gyorsabb és hatékonyabb ügyintézést tesz lehetővé, kiszámíthatóbbá, tervezhetőbbé válik a hivatalokkal való kapcsolattartás. A nyilvántartás tárolja a meghatalmazásokra vonatkozó nyilatkozatokat, és azokról hitelesített információt szolgáltat papír alapú irat bemutatása nélkül.
Polgármesteri Hivatal Adóiroda