Tisztelt Lakosság!
Isaszeg Város Önkormányzat Képviselő-testületének Szociális és Egészségügyi Bizottsága a helyi szociális rendeletben foglaltak szerint a fogyatékos személyek jogairól és esélyegyenlőségük biztosításáról szóló 1998. évi XXVI. törvény szerint, és a 141/2000. (VIII. 9.) kormányrendelet I. számú mellékletében meghatározott fogyatékossággal rendelkező személyek részére - jövedelmi helyzet vizsgálata nélkül – kérelemre, egyszeri, azonos összegű karácsonyi támogatást állapít meg.
- A kérelemnyomtatvány 2022 évben szeptember 15-től november 2-ig nyújtható be – személyesen hivatali időben, továbbá elektronikusan a bakajsza.anna@isaszeg.hu e-mail címen, valamint postai úton.
- A kérelemhez minden esetben csatolni kell a fogyatékosság tényét igazoló orvosi dokumentumot.
- A döntéshozatal – folyamatosan - november 30-ig történik meg, a költségvetésben meghatározott keretösszeg, illetve a kérelmezők számának figyelembevételével.
Kérelemnyomtatványok igénylése és személyes leadása:
Isaszegi Polgármesteri Hivatal
2117 – Isaszeg
Rákóczi u. 45.
Ügyfélszolgálati Iroda: tel: 06-28-583-100
Hétfő: 8.00 – 12.00 13.00 – 18.00
Keddtől - csütörtökig: 8.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 12.00
Szociális és Igazgatási Iroda: /8. sz. iroda/
tel: 06-28-583-104
Hétfő: 13.00 – 16.00
Szerda: 8.00 – 12.00 13.00 – 16.00
Péntek: 8.00 – 12.00
Amennyiben a fentiekkel kapcsolatban kérdések merülnek fel, a polgármesteri hivatal Ügyfélszolgálatának és a Szociális és Igazgatási Irodájának munkatársai ügyfélfogadási időben telefonon vagy személyesen állnak rendelkezésre.
Polgármesteri Hivatal