FOLYTATÓDIK A ZÖLDZSÁKOSZTÁS
50.000 db zöldhulladékgyűjtő zsák érkezett a MOHU Budapesttől, melyet Isaszeg Város Önkormányzata oszt ki az alábbi menetrend szerint:
1. ütem:
Helyszín: Városháza udvara
Időpont: 2025.07.17-től 07.31-ig
hétfőnként: 8:00-18:00, keddenként: 8:00-16:00, szerdánként: 8:00-16:00, csütörtökönként: 8:00-18:00, péntekenként: 8:00-14:00
Kérjük, a Városháza udvarára autóval ne hajtsanak be, az átvételi pontot pedig a Hősök sétánya felőli nagykapun közelítsék meg!
2. ütem:
Helyszín: Városháza - Ügyfélszolgálat
Időpont: 2025.08.01-től 08.31-ig
ügyfélfogadási időben
A kiosztás során a teljes éves mennyiség, tehát 40 db vehető át. Abban az esetben, ha már az adott ingatlan tulajdonosa vett át zsákot az elmúlt időszakban, akkor az átvett mennyiséggel csökkentett mennyiség adható ki részére.
A zsákokat csak és kizárólag a MOHU Budapest érvényes hulladékszállítási szolgáltatásával (szerződéssel) rendelkező lakossági ügyfelei vehetik át lakcímkártya és fényképes igazolvány bemutatásával.
Amennyiben nem a címen feltüntetett ingatlanhasználó jelenik meg zsákátvételre, abban az esetben kizárólag a szerződött ingatlanhasználó által kiadott teljeskörűen kitöltött és aláírással érvényesített meghatalmazással vehetők át a zsákok. A meghatalmazásminta csatolmányban alább található, de letölthető a szolgáltaó honlapjáról is, https://mohubudapest.hu/letoltheto-nyomtatvanyok illetve kézzel írt, a hivatalos dokumentumnak megfelelő meghatalmazás is elfogadható.
Csatolmány(ok):
mohu_mol_meghatalmazas_minta.pdf591.59 KB